Journal 2012 ~ #269

Hi uols, ari ni nk shared satu benda yg aku pk kekadang lawak jg, sejak 2 menjak ni ramai plak bertanya pasal kecantikan kulit aku ni yg sentiasa nmpk lembut n bersih, siap tnya "apa rahsianyer?" (^_^) weiiii mng x de rahsia besar, bkn pakai susuk apa pn hihi. 

Wokey la korg, sblom ni aku pernah shared dgn korg dlm weblog ni jg, but x tau la korg ingat ataupn x lg, anywhere rahsia sejati aku adalah produk yg x de la mahal smpi beribu2 n slalu g SPA hihi. Tapi skg ni g SPA pn aku kurang sbb aku amalkan SPA sndiri jer skg ni, btw rahsia teman sejati aku skg ni adalah 'The Body Shop" tu la rahsianya. dari mandian smpi la ke alat makeup n losyen badan n tangan. 

My The Body Shop Collection
So uols klau rasa2 nk cuba apa salahnya. lgpn produk The Body Shop ni 100% vegeterian. Oklah uols i need to, bubye!! adiossazz!!

No comments: