Journal 2012 ~ #270



Wow!! agak lama x update weblog ni, sori la agak busy dgn tugasan harian semenjak dua menjak ni, terutama skali dlm dunia bisnes online ni hihi, btw aku nk shared kn jg la beberapa perkara penting n x seberapa penting dlm hidup ni. Malam td Earth Hour spt tahun2 sudah tu acara rasmi buat aku 60 minit mesti tutup segala mak nenek tenaga, termasuk la lampu, TV, n kipas so berpanas la semalam haha mcm sauna pn ada (^_^) walaupun demam hihi. Ala setakat 60 minit bkn nye lama pon yg penting kita mampu membantu utk menyelamatkan bumi kita yg semakin tua ni demi masa depan generasi akan dtg.

Nak d jadi kn cerita aku beberapa ari ni demam jer citer nyer huh!! lama x demam mcm ni, jd mood x best betul!! asyik nk tdo jer keje nye. Ni baru rs segar ckit sbb mkn ubat. Malas sebenarnya nk telan ubat tp nk baik cepat so aku telan jg tambah2 lg da nk final exam huhu!! cepat betul masa berlalu da bulan April n today its 'APRIL FOOL' wow~!! kena ati2 yerk!!

Hmm.. sepanjang kebelakang ni byk benda yg aku buat, terutama skali cuti hihi! tu agenda paling wajib dlm hidup aku, slalu cuti tu yg best!! bkn apa aku tension dgn keje aku yg kena cover sorg2 jd otak pn kekadang JAMM!! so jgn salah kn aku sorg!! nk paksa boleh kena sakit otak aku!! Hujung bulan ni cuti lagi nk ambik lama ckit urusan peribadi n keluarga yg pasti nk cr lubang2 bisnes yg ada sbenarnya.

Wokey la rs nye x de benda aku nk sembang lg nnti ada masa aku update lg, adiossazz!!

No comments: