Journal 2012 ~ #276

hi uols, ari ni mood agak baik ckit drpd kemarahan pd mereka2 yg rs diri mereka terlalu hebat tp x pd mata aku yg melihatnya meluat n menunjuk2 kehebatan tetapi sbenarnya kosong!! arhh!! lupakan mls nk layan org mcm tu biar mereka dgn dunia mereka aku dgn dunia aku yg penuh dgn cerita n rutin harian aku.

Anywhere, baru2 ni aku ada tgk satu rancang kt TV saluran prima iaitu Versus. Aku mula mencari dan bertanya siapa sebenarnya Jennifer Thompson?? Menurut sesetengah sumber menyatakan beliau ni telah lama dlm industri seni dlm tanah air dan byk melakukan tugasan belakang tabir terutama skali Anugerah Industri Muzik (AIM). Kelihatan beliau ni nmpk mcm berketurunan matsaleh namun pasih berbahasa melayu that why aku tertanya-tanya siapa beliau sebenarnya? Sbb sebelum ni aku x pernah melihat beliau muncul di mana2 rancangan apatah namanya jarang skali kedengaran. 

Jennifer Thompson
Pencarian aku tak habis begitu saja kerana aku cuba follow beliau melalui acc. twitter beliau iaitu namun masih belum menemui jawapan yg aku cari. Lalu aku temui satu link blog milik beliau iaitu http://jenntho.blogspot.com/. Banyak yg beliau berceritakan tentang muzik dan jg life style. 

Ok la, if uols ada info pasal Jennifer Thompson share kt aku yerk, aku mng nk tahu siapa dia sebenarnya? (^_^)

No comments: