Journal 2011 ~ #258

Hello everybody yg sudi mbaca catatan journal ni lg, tq sbb masih setia n sudi baca weblog ni walaupun penuh dgn coretan yg kekadang aku perlu lontarkn. Ok la ari ni aku nk share beberapa perkara yg aku rasa perlu nk share tk korg sume.

1st, pasal acer iconia tab yg da kira masuk 2 minggu aku dpt, dgn ada benda ni hidup aku lebih mudah dan senang nk buat keje.. penjimatan kertas pon byk jg. Mana2 jer aku nk pegi make sure benda ni mesti ada sbb senang nk update status kt fb n twitter hehehe.

2nd thing, aku nk share pasal pembukaan kedai online aku yg terbaru yg bakal menguasai 2 lg blog produk kesihatan dan kecantikan milik aku yg bakal d naungi d bawa satu nama DN Shop Online buat masa ni aku bru upload utk baju sj utk kawan2 yg mungkin tercari2 size bju yg bersesuaian. Oleh kerana aku org yg berbadan besar so aku nk share baju2 yg size besar dlm erti kata yg lain XXL size insya allah harga pasti berbaloi. Selain itu jg kedai online ni aku menjual aksesori spt handbeg dan barang2 2nd hand.

3th thing aku nk share pd korg jg ialah pasal produk terbaru drpd HR Marketing iaitu HiGoat Koko yg mengandungi DNA sesuai utk anak2 yg masih menyusu. Bkn setakat tu jer org dewasa jg bleh minum sama sbb rsnya yg baik dan masih mengekalkan ciri2 yg sama spt HiGoat sedia ada so utk info lebih lanjut jgn lupa layari DN Shop Online

Ok la tiba ms nyer aku nk melabuhkan tirai catatan journal ni pd ari ni, ada ms aku akan update dr semasa ke semasa, Adiosazzz!

No comments: