Journal 2011 ~ #256

Blog World its MINE!!
Hello! Whassup! Hi Every Body n Askum uols.. duniaku dunia blog, welcome to my weblog world!! Tempat apa saja yg hendak d kongsi n d luahkan baik atau buruk, its my voice nobody can't stop it cuz that it mine!! Ok ari ni aku nk share dgn korg sume dgn satu benda yg aku rs kena kongsi, isnin lepas Digi Broadband cantre call aku bgtau aku yg aku telah menang ACER ICONIA TAB A501 wow!! wanna be surprise 4 me huhu.. Katanya minggu depan akan send hadiah tu Insya Allah ada rezeki x kemana.

Acer Iconia Tab A501
Kata org tu lg aku menang sebab aku upgrade broadband aku n automatik menyertai penyertaan itu. Alhamdulillah rezeki kata org. bagai x sabar rs nyer utk aku memiliki Acer Iconia tersebut. Macam tau2 jer impian aku ingin memiliki iPad, rupanya rezeki datang Acer Iconia Tab A501 yg datang pd ku. Insya Allah minggu depan klau da dpt dlm tangan aku akan uploadkn the real picture ok, c yaaa!!

No comments: