Journal 2011 ~ #250

My heart's a stereo
It beats for your, so listen close
Hear my thoughts in every note
Make me your radio
Turn me up when you feel low
This melody was meant for you
Just sing along to my stereo

Fuh!! konon.. klau ati aku ni stereo mcm radio hihi, tu lagu Gym Class Heroes featuring Adam Levine (Maroon 5) skali dgr lagu ni mcm x best tp bkali2 aku dgr best la plak. Wokey ari ni aku x mo citer pasal stereo heart mcm lagu tu tp ari ni aku nk citer pasal pasal kehidupan aku seharian yg aku hadap hari2 ni. Aku makin BORING dgn sume yg aku menghadap di opis ni. BENCI, MELUAT, MENYAMPAH, SAKIT HATI sume ada.. Biar aku mcm kera sumbang, x bsuara tp aku rs aman drpd bcakap dgn manusia2 yg hanya tau bercakap shj tp x reti nk bfikir! Manusia mcm ni bkn bleh buat kawan depan jer baik tp belakang kita nauzubila' mengata, mengutuk dsb.

Cukup sekali aku akan ingat SAMPAI MATI, nk hormat pon buat apa x guna!! Hanya tahu menyakitkan ati org lain jer. Macam diorg x pernah buat BISING, MELALAK macam ANJING!! Pesanan buat manusia2 yg mengaku diri tu PERFACT n BAIK SANGAT!! tlg cermin diri tu, klau rupa da mcm sampah x payah nk tujuk baik!! lebih jd ANJING dr jd manusia yg hanya tahu menyakitkan ati org lain. Terasa nk mintak pindah jer mungkin lebih baik x payah nk berurusan dgn manusia2 yg hanya tahu menyakitkan ati org! Betul kata mak aku x guna berkawan dgn manusia yg hanya menyakiti diri kita, lebih baik berkawan dgn binatang yg tau rs hormat pd tuannya. Kata2 itu aku simpan smpi skg! x guna berbaik klau MANUSIA tu sendiri x pernah berubah. X guna jd baik klau manusia tu sndiri x pernah nk sedar ksilapan sendiri.

NOTA KEPADA MANUSIA2 YG BERADA DISEKELILING AKU : CERMIN DIRI TU DULU SEBELUM NK MNGATA ORG, TGK DIRI TU SEMPURNA KE X LAGI, X GUNA KLAU SEMBAYANG 5 WAKTU, TP HATI BUSUK MULUT LONGKANG BAIK MATI. KLAU KORG RS NK KENA HORMAT NK KENA LYN DGN BAIK BAIKI DIRI TU DULU, JGN BUAT ORG MCM TUNGGUL MCM SAMPAH X DE PERASAAN!! SEDAR DIRI DULU!!

No comments: