Journal 2011 ~ #249

Destinasi terakhir sebelum ke titian siratulmustaqim
Seminggu x update weblog ni.. sunyi rasanya weblog ni al-maklumlah aku balik kampung krn nenek aku telah pergi buat selamanya (Al-Fatihah). Macam2 hal berlaku tp aku mls nk pk bnyk jd aku ambik keputusan utk cuti seminggu berbaik cuti tahun n cuti ganti agar x menyesal kemudian ari. Lagipun aku mood aku minggu lepas mng x best langsung so aku ambik keputusan utk bercuti sj at least aku dpt rest n tenangkn kepala otak aku ni yg tgh serabut dgn problem kt opis ni.

Seminggu cuti mcm2 hal kt opis ni terjadi mcm tongkang pecah pon ada. Meja aku apa lg mcm tongkang pecah sume benda letak atas meja aku. Memang pantang bila meja aku yg bersih x de file org letak menang aku panggil stupid monkey!! mng haram betul, nama terpelajar tp sebenarnya BODOH! tlg la guna otak tu mna ambik barang or file tu letak tempat asal bkn meja aku BONGOK!!

Minggu ni mood aku masih x baik lg mng sengaja aku membisu seribu bhsa moga DIA memberi petunjuk kpd aku agar aku x tergolong dlm mereka2 yg hanya tahu berkata2 tp sebenarnya racun dlm diam.

No comments: