Journal 2011 ~ #196

Gambar hiasan
Hari ni aku hadiri kelas kat PJ sek.19, dalam perjalanan ada road block.. isk!! aku x paham betul la kenapalah asyik road block, ni mesti kes HINDRAF lagi ni, minggu yg sudah pon mcm tu gak aku sangkut dalam jam. Baru je lepas klik remote control astro aku tgk chennal TV3 biasa la berita tup..tup citer pasal HINDRAF buat demonstrasi. Isk!! x abis2 nak buat kecoh.. dah la pertubuhan haram, menyusahkan betul. Entah apa lagi yg diorg ni nak. Minggu yg sudah pasal isu novel interlok tu minggu ni ntah sbb apa plak x paham betul aku. 

Kepada masyarakat india yg masih lg bernaung dalam pertubuhan hindraf udah2 la tu x yah la nak buat itu ini demonstrasi x sudah2 x payah nak menyusahkan org ramai, ni negara berdaulat, negara berundang-undang n negara demokrasi.. kalau ada yg x puas hati bawa berbincang, ada channel atau saluran yang betul. Ni tak nk buat demontrasi nak buat kecoh serupa org x de pelajaran, akhirnya kena tangkap juga.

Jadi org yg berpelajaran bukan org bodoh!! nak demonstari sebab apa lagi, klau da dibatalkan pertubuhan tu buat cara dibatalkan x payah menyusahkan org lain. Ibarat kerana nila setitik abis rosak susu sebelangga.

No comments: