Journal 2011 ~ #194

NK Bio-FYTs (Firmer-Younger-Tighter)


Gel kolagen kecantikan khusus untuk wanita yang diperbuat dari kolagen marin. Diperkaya dengan Vit-C dan ekstrak herba semulajadi yang merangsang pembentukan kolagen pada kulit. Membantu menganjal, menegang, menghalus dan mencerahkan kulit. 

Mula-mula nak cuba produk ni memang fikir panjang tapi tengok kawan-kawan yang dah mencuba rasa cemburu juga. so aku pun cuba la juga, sebelum cuba tu aku ambik dulu picture aku sebelum makan benda ni, aku nak tengok kesan benda ni pada aku sendiri, kira nak buat ujian keatas diri sendirilah katakan. Bukan apa muka aku sebelum ni nampak saja tak ada masalah tapi sebenarnya ada jerawat tu boleh tahan lah juga, lepas tu warna kulit tak sekata, nampak gelap dan kusam saja. Alhamdulillah masuk 5 hari aku makan ada perubahannya. Bukan setakat pada muka pada dalaman pun alhamdulillah kalau dulu aku sukar nak membuang air besar tapi kini jadi lawas. So pada kekawan yang nak mencuba boleh tapi kena yakin dan bersabar. Memang betul kata orang pelaburan untuk kesihatan dan kecantikan mesti besar tapi demi kesihatan luar dan dalam apa salahnya kan. Bukan untuk orang lain tapi untuk diri sendiri, nak pakai badan ni lama (Insya Allah jika diizinkan oleh-Nya).

PERBEZAAN SEBELUM SELEPAS
Nampak perubahan sedikit mungkin terlalu awal baru 5 hari aku ada 19 hari lagi nak habiskan 2 kotak NK Bio-FYTs ni

No comments: