Journal 2012 ~ #331

Hi uols, arini aku da start keja terasa mcm neraka bila berada d opis ni, makin btambah sakit pon ada, ntah bila hati da rs x selesa utk bkeja mcm ni la gayanya. Bosan dgn sgala-galanya, tmpt keja bkn serupa tempat keja da org kata. Byk perkara yg buat aku rs tawar hati ni terasa hati terutama skali pd mereka2 yg rasa diri mereka hebat menganggap kita ni bagai mentimun kecil yg sering d cari kesalahan. Well.. manusia2 mcmni byk tp yg paling teruk ada yg x sedar diri bila mencampur adukkan urusan keja dgn peribadi. Bila hendakkn sesuatu br la nk berbaik2 klau x fuh!! Nk pandang pon x sudi. Well ada aku kesah aku buat keja aku hal aku janji x ganggu life work aku tp klau da ganggu korg pon paham2 la sndiri. Adakalanya kehidupan ini x begitu mengembirakan terutama skali dlm bekerjaya, if i have a chances i want to be a bosses, x perlu nk makan gaji n x perlu nk bergantung hidup dgn org2 yg ada d skeliling hidup. Pernah skali aku rs x nk pandang skelip mata pon pd mereka yg x pernah memberi manfaat pd aku. X apa org buat kita.. sejauh mana pun kedudukan mereka lambat laun tersungkur jg d bumi akhirnya...

No comments: