Journal 2011 ~ #246

Mungkin hari ni mood aku beransur pulih.. namun aku perlu bersendirian utk kebaikan diri ini mungkin kehidupan ini bknlah semudah yg disangka.. aku mengharapkan hari esok menanti yg terbaik buat diri aku. Aku inginkan semangat baru, teman baru, sumber inpirasi baru, walaupun aku terpaksa sendirian menempuh segalanya aku cuba utk bangkit demi masa depan aku. Iya mungkin masa depan aku lebih baik dari mereka2 yg hanya taw membuat provokasi kosong dgn bicara yg sumbang. Demi masa depan, demi kehidupan aku masa kini n selamanya, aku tekad demi kerjaya n impian aku. Biarlah org nk kata apa pn yg pasti AKU ADALAH AKU! Dunia aku MILIK aku! Kejayaan aku kelak Milik aku bkn org lain. So selangkah lagi aku kehadapan Insya Allah jika aku perolehinya pasti kejayaan di hadapan. Aku mula mengorak langkah kehadapan utk segenggam kejayaan kelak. Ia kini baru bermula biarlah aku susah n ditimpah musibah aku yakin n pasti ALLAH sentiasa bersama aku dan aku yakin akan janji-NYA kerana dia mengetahui segala-galanya.


A new day has...come

I was waiting for so long
For a miracle to come
Everyone told me to be strong
Hold on and don't shed a tear

Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
And the world thought I had it all
But I was waiting for you

Hush, love

I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love
Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new, new sun
A new day has...come

Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy

Hush, love

I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love
Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new, new sun
A new day has...come

A new day has...come
Ohhh, a light... OOh

No comments: