Journal 2011 ~ #222

Wah!! hampir seminggu aku tak update weblog aku ni, rindu la plak hihi.. hari ni aku ada course kat KLMU, Jln Raja Laut, KL. Actully course aku ambik ni da belajar sebelum-sebelum ni tapi krn nk memantapkan lagi kemahiran aku menggunakan bahasa HTML. Sebenarnya nampak jer mudah tapi sebenarnya menarik dan perlu mendalami segalanya. Menarik dan tertarik aku macam x percaya terlalu seronok belajar subjek tersebut. Ini membuat aku bertambah semangat untuk belajar HTML. Terasa lemah betul dalam subjek HTML ni sebenarnya walaupun dah banyak kali aku belajar tapi sebenarnya aku lebih mudah memahami jika di beri penerangan satu persatu. Lecture yg mengajar pun best sebab bagi penerangan dengan jelas lepas ni, website company aku jd bahan uji ler hihi siaplah aku ubah struktur utama hihihi (bos mohon keizinan yer). Jadi lepas ni tak de ler yg complaint itu ini lagi.
Aku ni asyik keje..keje..keje jer, masa cuti untuk rehatkan diri n minda tak de lagi, paling tidak pun cuti weekend jer aku dpt cuti itu pun klau berkesempatan sbb aku sibuk plak dgn partime job aku skg ni, iyer ler bisnes MLM kena la rajin, x bleh harap org dtg jer kena jg usaha mcmna nk majukan n promosikan produk. Hmm.. Insya Allah hujung bulan atau bulan depan aku cuba utk ambik cuti utk rehatkan badan n kepala otak aku yg sedikit celaru ni, anywhere anytime aku update lg citer hidup aku pd korg utk kongsi bersama yer, Adiosazz!!

No comments: