Journal 2011 ~ #223

Hari ni mood aku nk merehatkan badan n otak aku yg selalu saja stress walaupun aku kt opis klau boleh aku x nk bebankan kepala otak aku ni dgn masalah keje terlalu byk, takut2 aku x boleh nk hasilkan keje yg berkualiti seiring dgn kehendak visi n misi company aku ni. So aku ambil keputusan utk dgr kn mp3 lagu terbaru dr Yuna iaitu 'Penakut'. Actully lagu ni dah lama cuma baru hits dekat radio terutama skali XFM, station radio favourate aku sebenarnya.

Bait-bait lirik lagu tersebut mng mengusik jiwa aku ketika ini, ntah la mng aku suka sgt lagu ni bkn sbb tu je muzik lagu tersebut pun cukup lunak utk aku dengari, thnx Yuna cos the song so meaning fully 4 me. Let sing the song with Yuna..


~YUNA-PENAKUT~
Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Ulang Chorus
Kau bukan milikku Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

No comments: