Journal 2010 ~ #140

Halluu all.. bila lagi mau update weblog ni?? isk!! tension tul ada member2 yg x kesabaran dgn berita terkini hihihi.. ni la klau asyik memain jer bila org tnya aku huhu.. mna tak nyer byk tnya blik raya berapa lama aku jawab 2 minggu huhu.. sume pk aku blik bertunang atau kawen wakakaka.. best tul wat org tertanya-tanya (^_^) BTW aku bkn blik utk tu sume tp blik utk urusan keluarga dan berhari raya hmm.. urus make org bertunang adalah adoiiyaii tension2 tul la asyik memain jer akhirnya memakan diri sndiri huhu..

Hmm.. raya tahun ni ala kadar jer tp x de open house sbb bz dgn persiapan mum aku nk g menunaikan haji, alhamdulillah akhirnya tercapai jg hasrat mum nk wat badal haji utk arwah bapa. Fuh!! cuti raya dgn hujan pon best gak mna tak nyer kt Sabah cuaca x menentu asyik hujan jer huhu.. tp puas sbb bisnes higoat aku tu pon dpt sambutan yg meluas. Hmm.. tp nk cr pengedar agak payah ckit masing2 nk buat testimoni diri sndiri, nk buat mcmna terpaksalah bersabar dgn sume tu, walau apa pun sabar itu sebahagian drpd iman..

No comments: