Journal 2009 ~ #96

Hari ini aku baru memulakan tugasan penuh di pejabat ini, terlalu banyak perlu di selesaikan. Isnin lepas masuk jer office dapat assignment pertama dari bos kena pergi outstation ke Port Dickson untuk attend pameran JPW. Letih tu.. nasib baik sehari jer hihi kawasan panas bukan setakat panas dengan lautan nyer tapi kawasan panas berkempen hihi.. pagi tu masa breakfast dengan kekawan dapat tajaan dari calon parti bertanding huhu.. thanx a lot YB hopely you will be success tu jer doa kita orang buat YB. Tapi hari ini aku bukan nak cerita pasal politik ker apa benda tapi nak cerita pasal life aku after raya hihi..

Mood raya still terasa office aku bakal buat open house pada 12 Oktober 2009 pada kekawan tu kalau rasa-rasa nak attend tu sila kan ler di alu-alu kan (",). Ermm!! lupakan soal open house sebab tak perlu yang perlu sekarang ni iya ler soal hati dan perasaan yang lebih penting. Mood cuti masih lagi terasa, rasa macam tak nak balik lagi untuk memulakan tugas tapi terlalu lama cuti pun naik muak juga ermm serba tak kena betul hihi.. tapi apa-apa pun tahun ni raya aku enjoy sesangat sebab ditemani oleh family and anak angkat aku Farish Zarif hopely next year lebih best.. apa-apa pun yang penting kehidupan perlu di teruskan juga walau apa pun terjadi..

No comments: