Journal 2009 ~ #95

Hari ni dah 4 Syawal terlalu cepat masa berlalu dan masih belum terlewat untuk aku mengucapkan Salam Aidilfitri buat semua, alhamudillah Ramadhan telah berlalu kini Syawal menjelma, sedih bila melangkah meninggalkan Ramadhan namun itulah hakikat dan lumrah alam yang perlu kita lalui.

Kini aku berada di kampung syukur cuti aku di luluskan juga untuk tempoh 3 minggu. Huh! jenuh juga nak memujuk bos bagi lulus cuti aku kali ni, sekali aku cuti aku puluh habis-habisan hihi (",)

Erm.. semalam aku bersiar-siar sekitar Kundasang dan juga Kinabalu Park dah lama tak hirup udara segar alhamdulillah suasana begitu nyaman aku bekenan sungguh dengan kehidupan sedemikian kalaulah hari-hari aku sentiasa berada di sana ingin saja aku menentap terus.

Oh ya! about my house, Alhamdulillah rumah mak aku dah siap sepenuhnya dah beraya kat rumah baru pun raya ke-3 baru ni aku buat open house untuk famili dan kawan-kawan, best gak sebab aku dah install astro kat rumah mak aku hihi so hari-hari tengok astro erm!! hopely my mum love it (",).

Erm!! tak tahu nak cerita apa lagi yang pasti tahun ni raya sederhana jer kat Sabah ni terutama kat kampung hihi.. hopely tahun-tahun akan datang aku beraya dengan mereka-mereka yang aku sayang..

No comments: