Journal 2010 ~ #126

Kalau ini takdirnya.. rela aku lepaskan segalanya biarlah ia tak dihargai bukan bermakna tak dikenang. Aku mula alpa akan kehidupan ini sokongan, kata-kata semangat sebenarnya racun dalam hidup bukan penawar atau sebenarnya bukan moral support untuk kehidupan ini. Aku mula sedar keindahan itu sebenarnya dalam diri ini, dialah penyuntik semangat dialah pembangkit semangat yang lain teman-teman atau orang disisi ini hanya sampingan.. aku tahu zaman kejatuhan aku dulu itu sekali lagi menghampiri aku aku terima jika ini takdirnya namun aku akan lawan semua itu, biarpun tiada siapa mahu membantu tapi aku tahu siapa aku pada diri aku ini.. hakikatnya aku akan buat semua itu tanpa orang sedari biar aku sebagai orang yang tidak pernah dikenali biar aku pula menjadi racun kepada mereka..

No comments: