Journal 2009 ~ #113

"A new day has come" begitu indah tajuk dan seni kata lirik yang dinyanyikan oleh Celine Dion, buang yang lepas ambik yang jernih.. yes i agree but not all (",) kekadang hari yang kita lalui ini terlalu banyak liku dan terlalu banyak dugaan, sampai kita tak sedar dan hilang sabar. Namun haruskah kita mengerti setiap apa yang dilalui. Kadang kala sesetengah pihak ingin kita mengerti akan situasi dan juga perkara yang dilalui, tapi bagaimana untuk kita faham kalau mereka tak pernah nak bercerita masalah yang dihadapi.

Walau macam mana pun biarlah semua itu berlalu pergi, mungkin hari mendatang lebih baik dari hari semalam, aku ingin melalui hari-hari mendatang dengan lebih cemerlang dan lebih gembira. Mungkin ada sesuatu yang menanti dihadapan pasti ada mungkin yang baik ataupun tidak aku terima dengan sabar.

Well tahun baru bakal tiba, persiapan azam mungkin aku tak perlu menaruh harapan tinggi sangat tapi aku perlu laksanakan dengan sempurna. Tahun depan usiaku dah bertambah harap-harap pemikiran aku lebih matang dan terus matang. Hope I'll be fine more better in my life and the best in my life.

No comments: