Journal 2015 - # 909

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

Ada Apa Dengan Lara Cleopatra Legasi!?


Assalamualaikum! Hi uols! Selamat Hari Raya Aidilfitri uols! Masih lagi mood raya walaupun dipenghujung Syawal kehangatan Syawal tu masih membara walaupun masih merindui Ramadan yang telah tinggalkan kita..

Oleh kerana kesibukan dengan kehidupan bekerja, kini aku nak hebohkan satu dunia impian mempunyai brand tersendiri kini telah tercapai. Lara Cleopatra Legasi syarikat sendiri yang aku tubuhkan untuk urusan bisnes yang aku jalankan sekarang ni. Well tak mau sembang banyak kepada uols.. Sudi-sudikanlah buat hashtag #LaraCleopatraLegasi yer.. dan tolong-tolonglah like pages Facebook bisnes aku Lara Cleopatra Legasi, nak tahu bisnes apa aku buat, dan segala info bisnes aku ada dalam page fb tu.. check it out!!!

No comments: