Journal 2010 ~ #154

Selamat pagi all.. moga hari ni lebih bermakna dari hari semalam, ermm.. seawal pagi aku update weblog aku ni actully byk idea nk kongsi sebenarnya. Kelmarin aku bangun jer dari tidur terus mengadap laptop aku ni update blog aku ni, ermm sambil-sambil tu aku citer pasal movie, so lepas jer update aku terus bersiap utk menonton movie sekali lagi hihi.. tempat yg sama cuma citer je yg berbeza. Kali ni aku tgk citer Harry Potter and the Deathly Hallows, member kata citer ni last episod tapi rupanya part 1 ermm.. kira citer ni tak complate jg ler.. sedikit kehampaan buat aku utk menonton movie ni.. hope 2nd part tu citernyer lebih menarik la harap2 macam tu.

Selepas je tgk movie aku terus pecut balik ke umah, ADOII jam ler plak!! ermm.. terpaksa bersabar n jd pemandu berhemah dan mengikut peraturan tapi sedikit kesabaran aku tercabar bila ada kenderaan yang tak mengikut peraturan, dgn rs sakit ati aku x bg ruang langsung utk dia pintas kenderaan aku da la melakukan kesalahan memotong di lorong yg salah, klau nk cepat wat jalan sndiri atau terbang.. pk org lain jg yg nk balik cepat bukan nko sorg jer nk cepat (kepada pemilik kenderaan BEY5852 - keta proton saga putih sila ikut peraturan jalan raya bkn masa  nak ambik lesen jer kena ikut undang2 tp utk selamanya) nyampah betul dgn pemandu yg mcm ni ikut suka ati jer bkn nk bersabar.

Sampai kat umah aku mcm besa la ngada laptop aku ni, mengerjakan FB plak dgn game yg x tau bila nk ada penghujungnya sebenarnya.. so layanzz sementara menanti waktu utk bersolat n keluar g SHAH ALAM plak lepak dgn member aku. huhu.. Di pendek kn citer, actully aku ngan member aku g I-City SHAH ALAM.. ermm jam plak nk masuk area I-City ni.. huhu rupa2nya nk masuk I-City ni kena pay juga RM10, its ok yg tu no hal cuma yg kurang memuaskan ati, ms nk masuk tu org nk kutip duit tu utk parking buat jam sebenarnya da la x sistematik betul dgn enviroment yg x sempurna lagi yg aku x berapa nk  berkenaan tu ada plak zon2 tertentu yg terpaksa masuk berbayar itu pun klau masuk x pay RM10.. pandai betul cari duit sebenarnyer da ler nk masuk kawasan parking tu terpaksa lalui jalan yg becak n berdebu adoiiyaii ntah apa2 ler.. aku harap pihak I-City lepas ni kena perihatin dgn hal2 sekecil ni.. Tp apa pn aku happy gak sbb dpt la tgk the colorfull of light kt situ kita meriah gak la, terubat rs kecewa dgn apa yg terjadi sebenarnya..

Wokey ler mata pun da berat sebenarnya, next time aku update lg.. so nk tdo dulu.. adiosazz!!

No comments: